lauantai 17. marraskuuta 2012

Tule hakemaan, mä valmiina oon










Taas on viikko melkei takana, ja mitää fiksua oo tullu tehtyä. Tiistaina oli koulupäivä tän 5 viikon työssäoppimisen välissä, kerrattii näyttöö liittyvii asioita, oli mukava nähä luokkalaisii pitkäst aikaa :) & Tutor-huppari päällä ja hygieniapassi kädessä on helppo hymyillä ! Enää 2 viikkoo työssäoppimist jälellä, mikä on ...ihanaa... En kestäis kauempaa päiväkodissa, muuten joo, mutta mun selkä ei anna mahollisuutta siihen... Ärsyttää. Pitäis jaksaa vielä tehä jotain tehtävii kouluu liittyen, motivaatio iha nollassa. Pakko vaan tehä, haluun onnistua kerraki kouluu liittyvis asioissa. 
Mut en tosiaa oo sil fiiliksel, et mitää rupeisin enempiä nyt kertomaa, haluun vaa nukkumaa. Kuvat kertokoo mitä kerrotavaa on. Mut sen viel sanon, et kissanpennut on kasvanu tosi paljon, niille tuli eilen sellane pentuaitaus, ni nyt niil on enemmä tilaa liikkuu ja lyllertää ku siinä pahvilaatikossa missä ne ihan pieninä oli. Niillä siis on nyt se 3 viikkoa ikää, iha mahtavaa. 

huudan apua vaik kukaan ei kuule,
mun sydän repee paljaaks tuules.
mä tiedän, pystyn jatkamaan,
lupaan pysyä nyt vahvana.

4 kommenttia: